poniedziałek, 10 sierpnia 2015

TOP 10 OPOWIADAŃ

Nie wierzę, że ktokolwiek postanowił nominować mój blog, ale jednocześnie cieszę się, że Daria - Siatkówka  doceniła to jak piszę :)
Bardzo jej za to dziękuję :)

Pierwsza moja myśl kiedy zobaczyłam u Ciebie, że mnie nominowałaś była taka, że na pewno nie wybiorę tylko 10 blogów bo czytam ich mnóstwo, postaram się jednak ograniczyć tylko do 10 :D

Od razu piszę, że kolejność przypadkowa :)

1. Przyjaźń czy miłość ? Uczucie czy pożądanie ?
autor - Bakalia

Jest to kontynuacja poprzedniego opowiadania tej bohaterki o tych samych bohaterach. Siatkarze, którzy są jego bohaterami to: Facundo Conte, Paul Lotman, Piotr Nowakowski, Zbigniew Bartman i Michał Kubiak. Chociaż zdecydowanie najwięcej jest tam Facundo z czego nie ukrywam bardzo się cieszę bo uwielbiam Facundo :) głównym wątek opowiadania to uczucie łączące Magdę i właśnie Facundo.

2. Ludzie czekają na autobus,na lato,na gwiazdkę z nieba, na urodziny..A ja czekam na Ciebie.
autor - DitTe

Opowiadanie przedstawia historię Alicji Chrzanowskiej, która straciła całkiem niedawno rodziców. Ich ostatnią wolą było to, żeby ich córka przeprowadziła się do Kalifornii do rodzinnego domów rodziny Sanderów. Tam dziewczyna poznaje Matta Andresona w którym się zakochuje.

3.  Pośród dusznych mąk jest źródło radości, na którą chcę sobie zasłużyć...
autor - Kyane

Historia Amilii Świderskiej, która bez wątpienia nie miała łatwego życia. Jej matka zawsze uważała, że wie najlepiej co jest najlepsze dla jej jedynej córki. Bohaterka zaprzyjaźnia się ze Zbyszkiem Bartmanem, który gra w tym opowiadaniu w drużynie Skry Bełchatów. Największym wrogiem Zbyszka jest Michał Winiarski. Amelia na początku utrzymuje dystans do niebieskookiego jednak z czasem coraz bardziej zaczyna ich do siebie ciągnąć. Co z tego wyjdzie? Wpadnijcie i poczytajcie :)

4. Miłość jest jak wiatr nie możesz jej zobaczyć, ale możesz ją poczuć.
autor - Kaśkablogera

Nie wyobrażam sobie żeby tego opowiadania zabrakło na mojej liście ulubionych, chociaż dosłownie niedawno się skończyło. Historia Nico i Anastazji urzekła mnie do tego stopnia, że niemalże z wypiekami na twarzy czytałam każdy kolejny rozdział :)

5. Mam ta­kie niesa­mowi­te mysli na mysli, ze na­wet mo­ja wlas­na podswiado­mosc sie rumieni.
autor - Win.

Tą historię po prostu wielbię. Bohaterami historii są Wojtek Włodarczyk i siostra Michała Winiarskiego - Anna. Opowiadanie przedstawia historię burzliwego uczucia łączącego tę dwójkę. Zdecydowanie to jedno z moich ulubionych opowiadań i nadal mam nadzieję, w sumie nie wyobrażam sobie innego zakończenia niż pogodzenie się tej dwójki i happy end. Mam nadzieję, że się rozumiemy Win jeśli to czytasz :)

6. Believe I can fly
autor - Azrael.

Dobra kobieto czytam wszystkie twoje blogi i ubóstwiam je po prostu :D nie mogłam się zdecydować, które tutaj wstawić więc zrobiłam losowanie :D tak szczerze to wybrałam akurat to opowiadanie bo od niego zaczęłam czytanie twojej twórczości, nie wiem czy wiesz, ale masz we mnie bardzo oddaną fankę :) bohaterowie historii to Andrzej Wrona i siostra Wojtka Włodarczyka - Joanna. Od samego początku twierdzili, że będzie łączył ich tylko czysty układ - łózko i dobry sex, ale co jeśli w to wszystko wkroczą uczucia?! Przekonajcie się sami. Polecam z całego serca :)

7. SPOTKANIE PO LATACH
autor - Agata Werner

Zdecydowanie uwielbiam każde opowiadanie pisane przez tą dziewczynę i każdemu gorąco polecam poczytać to co pisze bo wychodzi jej to według mnie bardzo dobrze. Dodaję to opowiadanie do ulubionych chociaż zasadniczo nie lubię opowiadań, w których główną rolę gra Bartek Kurek, ale to jest jeden z nielicznych wyjątków i mam wrażenie, że jakikolwiek siatkarz nie zostałby bohaterskim jej opowiadania i tak bym je czytała :)

8. Pokruszone serce ciężko skleić...
autor - Zulusiaaa ;D

Jedno z wielu opowiadań o Wojtku Włodarczyku, które czytam. Polecam je serdecznie bo według mnie autorka ma talent do pisania i z wielką chęcią czytam każdy post na tym blogu.

9. Arkadia ręcznikowej panny.
autor - delivery

Ta historia urzekła mnie już na samym początku jej tworzenia. Jest to historia dziewczyny, której dzięki swojemu szczęściu udaje się dostać razem z kadrą B na Igrzyska Europejskie do Baku. Nie chcę zdradzać wam za dużo, ale mogę powiedzieć, że już na samym początku przygody Aleksandry w Baku kłóci się z jednym z siatkarzy. Czy ta relacja zadziała w jakiś sposób na resztę grupy? Zachęcam do czytania i bardzo gorąco polecam.

10. Jeden dzień.
autor -delivery

Znowu Wojtek :D Niestety nic na to nie poradzę, że mam słabość do tego zawodnika, chociaż w tym przypadku to chyba słabość do opowiadań delivery :) Nie mniej jednak Wojtka przyjmę zawsze do grona czytanych przeze mnie opowiadań :D bo w końcu Wojtka nigdy nie za dużo xd Opowiadanie przedstawia losy Zuzanny Bielskiej, której w ciągu kilku dni załamuje się całe życie. Gdy myśli, że to właśnie Wojtek pomoże jej wszystko uporządkować widzi go w ramionach innej. Wraca do swojego rodzinnego miasta i zamyka się w sobie. Co z tego wszystkiego wyniknie? Przeczytajcie bo naprawdę warto.

No i to by było na tyle :)
Dzięki temu dowiedziałam się, że mam niewątpliwą słabość do Włodarczyka (o czym już wiedziałam xd), ale dowiedziałam się też o słabości do Andersona i Pencheva. Okazało się również, że czytam chyba wszystkie opowiadania Win, delivery i Azrael, ale nie ma się co dziwić bo są po prostu genialne :)


NOMINUJĘ:
1. DitTe
2. Win
3. Delivery
4. Agata Werner
5. Azrael


ZASADY:
1. Dziękujesz za nominację.
2. Wybierasz 10 ulubionych blogów i krótko je opisujesz. Możesz podać autora, linki itd.
3. Nominujesz kolejne 5 osób.

3 komentarze:

  1. wiem kochana, jesteś zawsze jedną z pierwszych, które pojawiają się na nowościach i z całego serca za to dziękuję <3
    u mnie zaraz TOP 10 się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany <3
    Dziekuje za tak cudowne wyroznienie <3

    OdpowiedzUsuń